Schokkende onthulling – Nico Dijkshoorn heeft dringend advies voor Renske: “Zou er een moord voor doen”.

Nico Dijkshoorn heeft met pijn in het hart gekeken naar het vertrek van Renske uit B&B Vol Liefde. In zijn column op de Libelle neemt hij het dan ook op voor de veelbesproken single. Velen vonden dat ze zich aanstelde bij Daniël, maar Dijkshoorn vindt haar juist de meest oprechte deelnemer van dit seizoen.

Kon daar niet meer om lachen

In zijn ogen was Renske degene die het minst begreep aan welk programma ze eigenlijk mee deed. “Dat ontroerde mij.

Ze vertrouwde de cameramensen, die van de productie en de interviewer buiten beeld die midden in het drama aan haar vroeg hoe ze zich nu voelde. Ik kon daar niet meer om lachen.

Renske was, in al haar onbeholpenheid en al haar blindheid, wél de deelnemer die onvoorwaardelijk op zoek was naar levensgeluk. Zij was dit seizoen de enige vrouw die het spelletje niet wilde meespelen.

Advertisements

Laat je knuffelen

Het raakt Dijkshoorn diep en hij heeft een advies. “Ze was straalverliefd op Daniël en de rest was bijzaak. Dat ze nu weer alleen door het leven moest, dat besef kwam keihard binnen. Met haar ingepakte koffer sprak ze misschien wel de verdrietigste zin van dit seizoen: ‘Vet kut.

Ben je 33 jaar oud en dan verlang je naar een knuffel van je ouders.’ Advies van een oude man: Renske, laat je knuffelen door je ouders zo lang het kan. Ik zou er een moord voor doen. Mannen in hot tubs komen en gaan, maar je ouders: onvervangbaar.”

 

 

Johan Derksen is altijd erg kritisch op B&B Vol Liefde, maar voor één iemand uit het nieuwe seizoen heeft hij ‘een zwak’, zo vertelde hij vrijdagavond in Vandaag Inside. Het gaat om B&B-houdster Ingrid, die naar de liefde zoekt op Lesbos.

Vandaag Inside-analist lyrisch over Ingrid

“Ik had al heel snel een zwak voor Ingrid”, aldus Johan. “Echt een beest is dat! (…) Zou ik het zo mee doen”, zegt Derksen over Ingrid, die hij ‘echt een schatje’ noemt. Er is echter één probleem: “Ik wil niet naar Lesbos.”

‘Tekortkomingen uitvergroot’

Overigens is Ingrid een uitzondering voor Derksen, die recent bijvoorbeeld nog Dick fileerde: “Voor de rest zijn het allemaal mensen met de verkeerde karaktertrekjes.” Al stelt de analist ook: “Als je meedoet aan dat soort programma’s, word je als dorpsidioot met al je tekortkomingen uitvergroot in beeld gebracht.” Hetzelfde stelde Ingrid onlangs al. En Petra (van Petra) deze week ook nog.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
error: Content is protected !!