B&B Vol Liefde-kijkers boos op ‘achterbakse’ Rob en Margot: ‘Dit is gewoon wreed naar Marianne’
Een ongemakkelijk afscheid hing al even in de lucht bij B&B Vol Liefde, maar de manier waarop Rob en Margot het aanpakten en Marianne naar huis stuurden? Die valt bij kijkers helemaal verkeerd.
Arme Marianne… Terwijl zij haar ochtend in B&B Vol Liefde nietsvermoedend begint met een kopje koffie, weten Rob en Margot al lang hoe laat het is.
Rob wil haar naar huis sturen en hij heeft Margot deelgenoot gemaakt van zijn plan. Alleen: Marianne zelf heeft dus nog (altijd…) geen idee.
‘We gaan afscheid nemen’
Marianne vraagt Rob enthousiast wat ze vandaag gaan doen.
Margot, eerste date en inmiddels als een blok gevallen voor Rob, kijkt toe en zegt even later tegen de camera: “Ik dacht: ja, Marianne, ik vind het heel jammer voor je, maar we gaan afscheid van jou nemen.”
En dat schiet bij kijkers compleet in het verkeerde keelgat.
Weglopen
“Wat een achterbaks gedoe daar bij Rob”, klinkt het verontwaardigd op X. “Wat zal Marianne zich gepiepeld voelen wanneer zij dit terugziet.”
Wat kijkers ook stoort: dat Margot gewoon blijft zitten, terwijl ze dus op de hoogte is van Robs plannen. “Dit was hét moment voor Margot om even weg te gaan”, vindt iemand. Een ander vat het samen: “Dit is gewoon wreed.”
Tekst gaat door onder de tweets.
Type
Als iedereen zijn koffie op heeft, besluit Rob dat het tijd is. Hij vraagt Marianne een stukje te gaan wandelen. Op de schommel komt het hoge woord eruit.
Gelukkig was Marianne niet blind: ze had wel in de gaten dat ze Robs type niet is. En dat is oké; daar kan ze niks aan doen.
B&B Vol Liefde 2025
Meer weten over het datingprogramma? Hier lees je alles over B&B Vol Liefde 2025!





