Prachtig babynieuws voor B&B Vol Liefde-Debbie
Debbie de Jong groeide uit tot één van de publiekslievelingen aller tijden uit B&B Vol Liefde.
Ze is nog altijd samen met haar ‘Paulussie’ en hoewel zij niet meer de leeftijd hebben om nog aan kids te beginnen, was er deze week toch prachtig babynieuws te vieren. De kleine spruit heet Levi.
Kleinzoontje Levi Lur
Debbie is op 5 oktober jongstleden namelijk oma geworden! “Donderdagochtend kreeg ik een telefoontje dat het begonnen was. Dus ik heb snel een een ticket geboekt uit Spanje. Vrijdag stond de hele dag in het teken van: is hij er al? We wisten al dat het een jongetje zou worden. Gisteravond is hij geboren”, vertelt Debbie aan Shownieuws.
Gevierd met sushi
Debbie stond toen in de wachtkamer, om de hoek. “Samen met mijn moeder, de moeder van mijn schoondochter en haar broertje zijn we naar binnen gestormd. We hebben het groots gevierd – met sushi.” De tweede naam van Levi is Lur, Baskisch voor ‘aarde’. “Ik had eigenlijk gedacht, ik ben nu even in Nederland en dan ga ik wel weer even begin december. Maar nu denk ik, ik wil eigenlijk wel de vorderingen zien. Ik overweeg om ergens eind oktober of begin november een paar dagen hiernaar toe te gaan om te kijken hoe het met de kleine jongen ervoor staat.” Levi is het kindje van haar zoon Sam en diens Spaanse vriendin Arian.
➡️ Niets missen van B&B Vol Liefde? Volg ook de Facebook-groep!
Groot gemis voor B&B Vol Liefde-Sylwia: ‘Bezorgd dat ik spijt zou krijgen’
Sylwia uit B&B Vol Liefde lijkt haar sprookje te leven met Illya in het zonnige Frankrijk. Maar achter dat gelukkige plaatje schuilt ook een stukje gemis. In haar nieuwste column op RTL Boulevard vertelt ze eerlijk dat het niet altijd makkelijk is om ver weg te zijn van haar dochters.
“Weten jullie wie ik ontzettend mis in Frankrijk? Mijn dochters: Naomi en Nicole,” schrijft ze openhartig. Toen Sylwia besloot haar hart te volgen en naar Frankrijk te verhuizen, waren de meiden dolblij voor haar. Toch waren ze ook een tikkie bezorgd. “Ze waren bang dat ik spijt zou krijgen, want ze wilden mij niet kwetsbaar zien op televisie,” vertelt ze.
Zwaar afscheid
Vooral het afscheid van haar jongste dochter viel zwaar. “Naomi is net 18 geworden, dus ik vond het erg moeilijk om haar achter te laten. Nicole is wat ouder, dus dat ging iets makkelijker. We hebben het stap voor stap aangepakt.” Gelukkig blijft het contact hecht. “Ik bel de meiden bijna elke dag en ze wonen nu samen in mijn oude huis in Amsterdam. Ze komen ook regelmatig langs in Frankrijk.”
Op de eerste plek
En hoewel Sylwia geniet van haar nieuwe leven, weet ze waar haar hart echt ligt. “Voor mij staat familie altijd op de eerste plek. Iedere dag leer ik de dierbaren van Illya beter kennen, en mijn hart is erg blij dat ik de kans krijg om een groot gezin te hebben.”
Botsen
Sylwia en Illya zijn nog altijd gelukkig sinds B&B Vol Liefde, al botsen hun sterke karakters soms. “Ik vergelijk ons met twee stieren,” vertelde Sylwia eerder in haar column. Op het chateau voelt ze zich thuis, maar ze benadrukt dat het geen sprookjesleven is. “Ik ben absoluut geen prinses in een kasteel.” Het grootste verschil met vroeger? “Ik kan eindelijk zeggen dat ik in een gezonde relatie zit.”






