Drama bij B&B Vol Liefde: Eindelijk spreekt Monique zich uit over Sylwia – Het laat je in shock achter.
De laatste week B&B vol liefde is aangebroken.
Er zijn weinig liefdes, de rek is er een beetje uit en de hoop op tóch nog een romance vervliegt met de seconde.
Kortom: de oogst is teleurstellend mager. Maar over het amusementsgehalte hoor je mij niet klagen.
Er zat me maandag toch een parel van een moment in de aflevering. Ik vind het zielig dat Monique zich niet op haar plek voelde en besloot weg te gaan, maar wat was het heerlijk dat ze Sylwia aansprak op haar ‘divagedrag’ en zonder blikken of blozen zei dat ze niet in de ‘Bambi-oogjes’ van de blondine trapte.
En dan die quasi-verontwaardigde blik van Sylwia, die zich van de domme hield. Prachtige televisie.
Ik weet niet wat ik misselijkmakender vond: dat Sylwia daarna bij Illya de onschuld zelve uithing – ‘ik ben geen bitch, ik ben lieverd, ik ben schatje’ – of dat ze voor de camera’s zei dat ze had gewonnen.
Bevestigde ze daar nou mee dat het inderdaad een wedstrijd voor haar was, zoals ik een paar columns terug al opperde? Eigenlijk hoef ik mezelf die vraag niet eens te stellen.
Ik weet het antwoord namelijk al. Is dit echt wat je wil, Illya?
Natte ogen
Bij Magda in Frankrijk kwamen zij en Gène tot de conclusie dat het toch vooral als een broer-zusrelatie voelde. En sorry, ik zat gewoon weer met natte ogen.
Deze keer omdat Gène zei dat hij op zijn leeftijd niet zo snel meer vlinders zou voelen. Die had hij namelijk op zijn 22ste al gehad.
En zij was de partner van zijn leven. Auw, mijn hart! Ik ben best kritisch geweest op Magda, maar ik gun haar deze schat in haar leven.
Ook Petra en Lieske concludeerden dat ze geen romantische gevoelens voor elkaar hadden. Toch voelt het voor mij een beetje alsof die twee de deur nog niet helemaal hebben dichtgegooid.
Vooral omdat Petra zei dat er een ‘maar’ was en dat ze Lieske nog wel wilde zien.
Misschien verrassen ze ons nog wel tijdens de reünie. Maar op het moment dat ik dit tik, bedenk ik me dat die hoop me de afgelopen weken keer op keer de kop is ingedrukt.
Maar ik ga nog één keer hopen: dat Illya die verdomde oogkleppen afdoet.
Waar vorig jaar de opvallendste fragmenten van B&B vol Liefde het internet over gingen, gaan nu filmpjes gemaakt door AI viraal.
Zoals Renske die wraak neemt op Daniël na haar exit uit de B&B. Of Ilya die tongend met Sylwia de supermarktschappen omver gooit. Satire? Of is het maken van dit soort AI-video’s strafbaar?





