Schokkende! Renske kon Daniël niet verbieden met anderen te vozen, Moet dit echt direct naast haar kamer gebeuren?

Ik zou kunnen schrijven dat Renske uit B&B vol liefde een aansteller is. Dat ze het zelf heeft verpest door continu boos weg te stormen.

Dat ze ‘delulu’ is, zoals jongeren dat tegenwoordig zo mooi zeggen over mensen die romantische waanideeën hebben. Maar ik doe het niet.

Ik ben het voor deze ene keer namelijk eens met Renske. Wat een horkerige actie van Daniël om zes (!) uur lang in de jacuzzi — die aan de kamer van Renske grenst — te zitten vozen met Danique.

Begrijp me niet verkeerd: natuurlijk kan Renske hem zoiets niet verbieden, want ze hebben geen relatie.

Bom barst: Renske verlaat 's nachts Daniëls hotel na zijn jacuzzi-avontuur  met Danique in B&B Vol Liefde: 'Ook gezoend'

Maar moest het nou echt pal naast haar kamer? Als Daniël een beetje fatsoen had getoond, had hij een andere plek opgezocht en Renske de volgende ochtend verteld dat het einde verhaal was.

Advertisements

Dat het hem duidelijk was geworden dat hij echt een klik heeft met Danique.

Maar dat deed hij niet. In plaats daarvan hing hij een lulverhaal op over hoe hij zich ‘een teamspeler’ voelde toen hij met Danique in de jacuzzi zat.

Eh… volgens mij ben je allesbehálve een teamspeler als je naast de kamer van Renske gaat zitten flikfooien.

En toen Renske hem vertelde dat hij niet is wie hij zei te zijn, gooide hij het op ‘overdrijven’ en zei hij dat ze het ‘groter maakte dan het allemaal was’.

Theatraal

Renske had wat mij betreft niet midden in de nacht in een ander hotel hoeven crashen. Dat was wel een beetje theatraal.

Maar voor de rest kan ik me heel goed voorstellen dat ze zich in de maling genomen voelde.

Ze wilde zó graag dat het eindelijk een keer zou lukken in de liefde. En ik denk dat Daniël haar de afgelopen weken het gevoel gaf dat dat er wel in zat. Anders had hij haar wel weggestuurd. Toch? Niet dus.

Niet alleen bij Renske vloeiden tranen, ook bij Eveline in Italië werd er gehuild. De B&B-eigenaresse kreeg, op het moment dat ze een tattoo voor haar vader liet zetten, namelijk het verdrietige belletje dat hij zijn laatste adem had uitgeblazen. Ook ik zat mee te janken. Wat was dat ongelooflijk triest.

Rest mij nog een vraag: hoe ziet je lijf er in vredesnaam uit als je zes uur lang in de jacuzzi hebt liggen weken?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
error: Content is protected !!